Felleskonserter

På en steinerskole synger alle i kor. Hvert vårsemester har felleskoret en konsert – felleskonserten – der det blir satt opp et større korverk. Sammen løfter vi oss opp mot høyder ingen kan nå alene.

Konsert

Felleskonserten

Informasjon om julekonserten 2023

Julekonserten

Er det én konsert du ikke må gå glipp av før jul, er det Oslo by steinerskoles tradisjonsrike julekonsert i desember! Da kan du oppleve kammermusikk, eurytmi, rock, soul, filmvisning, tekstlesning og selvfølgelig Fairytale of New York med over 480 elever i koret! En uforglemmelig opplevelse!

Filmer fra avholdte konserter ligger på skolens You Tube-kanal.

Lytt til «All I want for Christmas».