Skolen holder stengt i juli. Dersom du har behov for å komme i kontakt med oss kan du sende en e-post til info@byskolen.no Eposten besvares sporadisk
Mandag 17. august
- Vg3
kl. 09.00
Vg3 møter i 107 for velkomsttale ved skolens rektor Elisabeth Solberg Holm og litt felles informasjon.
- Vg 2
kl. 10.00
Vg2 møter i 107 for velkomsttale ved skolens rektor Elisabeth Solberg Holm og litt felles informasjon.
- Vg1
kl. 11.00
Vg1 møter i rom 107 (ved hovedinngangen). Dagen vil vare til ca. kl. 14.00
Du behøver ikke ha med noe spesielt utstyr bortsett fra skrivesaker til første skoledag.
