Velkommen til Obs-revyen 2021, 26.juni–4.juli på SALT

Årets Obs-revy spilles fra 26. juni–4. juli på SALT i Oslo. I høst måtte dessverre Obs-revyen 2021 avlyses, men skuespillerne og instruktørene ga seg ikke, og bestemte seg for å sette opp revyen på eget initiativ på tross av vanskelige tider. Etter en lang produksjonsperiode har det som nå heter Osloby-revyen, premiere på SALT art & music. I tillegg til å spille revyen sin har steinerskole-elevene også lagd enda en forestilling: Et sommershow!

Illustrasjonsbilde revy 2021

Hei, alle nye og gamle steinerskole-elever.

I høst ble dessverre OBS-revyen 2021 avlyst. Revyen på Oslo by steinerskole er en av de viktigste delene av skoleåret når det kommer til kreativ utfoldelse, tverrfaglig sosialisering og samhold.

Det er faktisk så viktig at skuespillerne og instruktørene i revyen bestemte seg for å sette opp revyen på eget initiativ, tross vanskelige tider. Og etter en lang produksjonsperiode har det som nå heter Osloby-revyen, premiere på SALT art & music. Og i tillegg til å spille revyen sin har Steinerskole-elevene også lagd enda en forestilling: Et sommershow!

Skaperglede, kreativitet og samhold er i førersetet når Osloby-revyen: Ei Påsa med Twist og Osloby-revyens SOMMERSHOW spilles i sommer.

Ei Påsa med Twist er en musikalsk, absurd, teatralsk og humoristisk oppsetning.

SOMMERSHOW er en mer avslappet forestilling, med behagelig blanding av satire og enkel humor.

Steinerskole-elever blir å se både på scenen og i bandet i begge forestillinger.

Forestillingene spilles:

26. juni – Ei Påsa med Twist

27. juni – Ei Påsa med Twist

29. juni – SOMMERSHOW

3. juli – Ei Påsa med Twist

4. juli – Ei Påsa med Twist

13. juli – SOMMERSHOW

20. juli – SOMMERSHOW

27. juli – SOMMERSHOW

Kom og se ren spilleglede og, ikke minst, hvor viktig revy er for elever på Oslo by steinerskole!

Bilder fra Sommershow

Bilder fra Ei påsa med Twist