Blomsterhilsen til alle skolens ansatte

De foresatte ved Oslo by steinerskole ønsket å gi en oppmerksomhet som takk for fantastisk innsats i en krevende tid. 60 buketter ble levert til skolens resepsjon!

Blomsterbukett

En svært hyggelig overraskelse, som ble satt stor pris på, var de mer enn 60 bukettene som ble levert til skolens resepsjon denne uken. Blomstene var en hilsen fra alle de foresatte som ønsket å gi en oppmerksomhet som takk for innsatsen i en krevende tid.

Vi vil gjerne si tusen takk fra oss som skole også, til alle dere foresatte, og til alle elevene våre, som også bidrar til at skolehverdagen i denne krevende tiden fungerer så godt som mulig! Vi sender dere en stor takk og alle gode ønsker! ❤️

Blomsterbukett i eske