Velkommen til julekonserten 2022 – gikk du glipp av konserten? Se den her!

Er det én konsert du ikke vil gå glipp av før jul, er det Oslo by steinerskoles tradisjonsrike julekonsert i desember! Da kan du oppleve kammermusikk, eurytmi, band, filmvisning og tekstlesning! Og ikke minst, nå kan vi igjen glede oss til Fairytale of New York med over 480 elever i koret!

Tusen takk for en fantastisk konsertopplevelse!

Vi ønsker alle våre elever, ansatte og alle foresatte en riktig god jul, og vi gleder oss til å treffe dere igjen i 2023!

Julekonserten ligger nå ute på Youtube, så du kan du nyte konserten pg komme i skikkelig julestemning en gang til eller se den for første gang dersom du ikke fikk vært der.

GOD JUL

Informasjon om julekonserten 2022

Kjære elever og foresatte!

Vi gleder oss til årets julekonsert som holdes i lokalene til Filadelfia i St. Olavsgate 24, torsdag 22. desember.

Konsertene er kl. 17.00 og kl. 19.30

Billetter
Billettsalget starter 5. desember kl. 12.00.
Da slippes det fire kategorier av billetter reservert for foresatte og ansatte.

De resterende billettene legges ut for salg 12. desember.

• Foresattbillett: 100,-
  • Barnebillett: 50,- (For barn fra 3-16 år.)
  • HC-billett: 100,-
    Forbeholdt rullestolbrukere. Vi har to slike billetter per forestilling.
  • Lærerbillett: 100,-
    For skolens lærere.

Lenke til billettbestilling er her: https://obs.hoopla.no/sales

Det er satt en begrensning på maks 3 billetter per kjøp – uansett blanding av billetter.

Spørsmål angående billettkjøp

• Samtlige spørsmål vedrørende billetter stilles direkte til Hoopla
  • Praktisk informasjon om sted, tid, billettbegrensninger, etc., står inne på billettsiden
  • Hoopla har en hjelpe-chat på hjemmesiden deres, i nederste høyre hjørne dersom man trenger ytterligere assistanse.
  • Hoopla har også et telefonnummer: 22 55 21 00