Julekonsert torsdag 16. desember 2021

Er det én konsert du ikke vil gå glipp av før jul, er det Oslo by steinerskoles tradisjonsrike julekonsert i desember! Da kan du oppleve kammermusikk, eurytmi, rock, soul, filmvisning og tekstlesning! I år blir det dessverre ikke Fairytale of New York med over 480 elever i koret, det lar seg ikke gjøre i dagens situasjon, men følg med via stream for en uforglemmelig opplevelse allikevel!

Her kan du se årets julekonsert i opptak. God fornøyelse!

Informasjon om julekonserten 2021

Kjære elever og foresatte

Dagens situasjon tillater oss dessverre ikke å gjennomføre julekonserten som planlagt.

Etter de nye nasjonale smittevernstiltakene er det ikke mulig å samle så mange mennesker i én sal. Det går heller ikke å gjennomføre felleskor med 490 elever. Det samme gjelder også bidrag fra ungdomssymfoniorkesteret Nor59. Resten av programmet vil bli gjennomført mer eller mindre som planlagt, så det blir fortsatt en fin julekonsert.

Konserten vil bli gjennomført som et internt arrangement. Det vil si, uten publikum utenfra og med kun noen få av våre elever til stede.

Konserten starter kl. 17.00 og vil bli streamet.

Ønsker alle en god adventstid.

Bernard Daub