Livestream 1. november: Ungdomspanel om psykisk helse, sex og rus

Velkommen til Ungdomspanel, tirsdag 1. november. Ungdomspanelet ønsker å gi elevene kunnskap, forståelse og verktøy med tanke på å håndtere psykisk helse og seksuell helse. Panelet ønsker også å formidle kunnskap om og veiledning innen rus. Ungdomspanelet livestreames.

Velkommen til Ungdomspanel, tirsdag 1. november.

Ungdomspanelet livestreames.

For alle elever og lærere som møter på skolen er det oppmøte 12.05, selve streamingen starter kl. 12.15

Ruskonsulent Hussain og psykolog Isak fra bydel St. Hanshaugen deltar i panelet sammen med Tone og Petter som er helsesykepleiere og sexologer fra helsestasjon for kjønn og seksualitet, og vår egen helsesykepleier og sexolog på Oslo by steinerskole, Kristin.

Alle deltakerne i panelet svarer direkte på spørsmål om psykisk helse, seksuell helse og rus.

Spørsmål kan sendes inn i forkant eller under paneldebatten til mobilnummer: 982 65 313
Alle spørsmål behandles konfidensielt, og innsenderen er anonym.