Vi utdanner selvstendige og kompetente elever

Hos oss arbeider vi aktivt for å fremme hver elevs individuelle egenskaper og kreative evner, samtidig som vi vektlegger gode faglige resultater. Vi vet at et positivt og inkluderende miljø ikke står i veien for læring, men tvert imot stimulerer den.

Oslo by steinerskole kombinerer det beste av pedagogisk forskning og moderne teknologi

Mange av våre elever har utmerket seg i konkurranse med andre skoler. De siste ti årene har vi hatt elever på pallen i konkurransen «Unge Forskere».

Man trenger altså ikke ha det kjedelig på skolen for å bli flink!

Elever som modellerer

Nyskapning, høy måloppnåelse og et godt miljø

På Oslo by steinerskole møter elevene en hverdag som er kreativ, målrettet, utfordrende og pedagogisk.

Alt av utstyr og ressurser er av høy standard. Vi har kompetente lærere i alle fag. I løpet av årene hos oss ønsker vi at elevene utvikler selvstendighet og evnen til å tenke selv.

Her kan dere søke skoleplass:

Vi oppfordrer alle foresatte til å involvere seg i barnas valg av skole. Hvis dere tror Oslo by steinerskole vil passe, søk her:

Hvorfor velge Oslo by steinerskole?

Hver enkelt elev får mulighet til å utvikle seg på et selvstendig grunnlag

Vi ser elevene og legger til rette for både faglig og personlig utvikling

Vi gir alle elevene faglige utfordringer, og oppfordrer dem til å tenke selv

Våre lærere har høy kompetanse og lang erfaring