Hvordan er det å være elev på Oslo by steinerskole?

Du lurer kanskje på hvilken videregående skole du skal søke til høsten? I denne artikkelen vil vi prøve å gi deg et innblikk i hvordan det er å være elev på Oslo by steinerskole. Her har vi samlet noen filmer, og laget en kort introduksjon til fagtilbudet vårt med linker til sider hvor du kan lese mer.

Media Vi er også til stede på YOU-messen 2022, så ta gjerne kontakt med oss der også.

Oslo by steinerskole, eller Bysteinern som mange sier, ligger sentralt i Oslo sentrum, så det er enkelt å komme seg hit uansett hvor du bor i Oslo eller omegn. Skolen har ca 480 elever fordelt på fem linjer. Elevmiljøet beskrives av elevene våre som hyggelig, åpent og inkluderende.

Vi er opptatt av at mennesket er en helhet og at all kunnskap henger sammen. Hos oss arbeider derfor elevene både teoretisk, praktisk og kunstnerisk.

Les mer om skolens struktur og pedagogikk her.

Du kan også laste ned brosjyren vår.

Til YOU-messen har vi også laget to webinarer som forteller mer om skolen og hva vi kan tilby. Du kan også finne flere filmer på YouTube-kanalen vår, og du kan følge oss på Facebook og Instagram for å se mer av hva vi gjør.