Fjellturuken i Vg1

Denne uken er «Fjelltur-uken» for Vg1 og alle Vg1-klassene reiser i tur og orden oppover til Hardangervidda på fjelltur i 4 dager! Fjellturen er delt inn i en faglig del og en sosial del. Man lærer å orientere seg i terrenget, lese kart, løse oppgaver i fellesskap og holde sammen som en gruppe. Ikke minst lærer man mye om hverandre – man blir godt kjent med klassen og mange blir også bedre kjent med seg selv. En av klassens kontaktlærere og en lærer som kjenner ruten godt blir med på turen.

1B

Knallvær og topp stemning for 1B på vandring fra hytte til hytte over Hardangervidda!

1D

Været var supert, humøret på topp og vi fikk oppleve en sprakende stjernehimmel på Trondsbu!